ny vecka, nya insatser!

Annandagpåsk i all ära, det blev inte riktigt som jag hade planerat. Igårkväll slog jag inte igen ögonen förens vid 02.30 kanske.. och de sista jag tänkte för mig själv var att imorgon ska jag nog inte kliva upp från sängen på hela dagen.. men så blev de sannerligen inte! Vid 8 ringde telefonen, "Dolt nummer"..  Sofia undrade om jag kunde komma och jobba för henne mellan 12-16, snål som jag blev, 4 timmar med storhelgsersättning kunde jag som inte säga nej till. Så iväg och jobba var jag, sen bjöd Linnea mig på middag.. vilket man verkligen uppskattar :)
En promenad efter middag och sen har jag slingat Linneas hår, men jag hann inte riktigt se resultatet för jag blev så trött att jag bara var tvungen att gå hem.

Tanken för morgondagen är som sådan, att jag ska upp vid halv 9 för att befinna mig på Korpen vid 9 och träna med Sabina, sen iväg och jobba mellan 12-21. Ska vi se om de blir som jag har tänkt mig, har ju en förmåga att inte riktigt bli så.

Ont i min stackars rygg har jag haft nu också i två dagar, om jag har råkat sträcka mig på nått lustigt sätt eller vad det då är. Jag hoppas det går över snart iallafall. Man ska ju hålla ihop i några år till :)

Nu ska jag nog se lite tv, Wallander kanske.. sen ska jag hoppa isäng för de är knappt så jag orkar hålla upp ögonen! Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0