påskdagen hela dagen

Nuså, påskdagen och söndag. Nu är min jobbhelg över.. fantastiskt skönt! Då är de tre helger till nästa gång, mest troligt.  Fira påsk på jobbet, de funkade det med, kanske inget att rekomendera men nu är de gjort :)
Inte nog med det, Lea pea min pärla är tillbaka i stan, inte sett eller knappt pratat med henne sen i onsdags, men ikväll fick jag se de välbekanta ansiktet ;)

Imorgon är jag ledig, och de känns ju gode så skönt! Tror jag ska ta mig en sovmorgon imorn de tycker jag att jag förtjänar! Inte ställa nån rackarns väckarklocka, de är att vara ledig det :)
Planerna för imorgon är inte så många, kanske skulle hittta på något med Markus, om inte annat så hade jag tänkt vara ambitiös och föröska ta mig till Korpen på annandagpåsk.

Tror att jag ska hoppa i duschen och tvätta mitt skitiga hår och sen dunsta isäng. De är härligt det, duscha före man ska sova.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0