påskhelgen

Påskhelgen närmar sig.. känns halvtaskigt att jag ska vara hemma och dessutom jobba hela påsk. Det är inte så påsken ska vara, då ska man vara ute i vårsolen och köra skoter, för de är det som är påsk. Förmodligen är det inte sista påsken jag hinner vara med om, för att se det från den ljusa sidan så blir väl lönen den 27:e april lite bättre då :)

Imorse vaknade jag och Johanna med tuppen, jag höll evigt på att svettas ihjäl tror jag. Vi steg upp och åt lite frukost, laddade hem veckans avsnitt av One tree hill och la oss i sängen igen och såg det, och som jag trodde skulle vara betydligt mer spännande än det var. En liten besvikelse skulle man väl kunna säga!
Nåväl, upp tog vi oss.. gjorde oss klar och träffade Josse och Linnea på stan för en lunch på Waynes, trevligt :)
Nu sitter jag här ganska nyss hemkommen från jobbet och funderar på att nästan gå och lägga mig, kanske läsa lite om jag nu orkar, sjukt trött! Säkert inte så konstigt, har tydligen legat mer på Johanna än på madrassen inatt.. så jag har säkert inte sovit sådär särskilt bra inatt..

Vad jag ska ta mig till imorn vet jag då inte, borde föröska ta mig på Korpen och träna vilket inte lockade speciellt mycket, särskilt inte på en skärtorsdag. Kanske fördriver lite tid med josse istället.. de lockade betydligt mer :)

Har förövrigt beslutat mig för hårförlägning idag, mitt förösk att sprara ut det igen tar alldels för lång tid.. har inte tålamod att vänta. Så då när de finns så enkla åtgärder som att köpa lite hår och limma fast så är det väl inget att fundera på :)

Nu ska jag borsta tänderna och hoppa isäng! Glad påsk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0