slut på veckan

Söndag är verkligen inte min favoritdag.. Helgen som så har varit ganska bra, alldeles för kort i vanlig ordning. I fredagskväll åt vi tacos här hos mig, och så gick vi ut och kollade läget på Kalles.. var helt ok :) Lördag var lite lugnare, funkade men har haft roligare i min dagar!

Men nu, söndag förmiddag.. har nyss ätit frukost och sitter fortfarande i sov t-shirten och mjukisar! Har en ordentlig städning framför mig som jag inte ser framemot för fem öre! Men de är desto skönare när man har gjort det, slippa se allt skräp och all disk och alla kladdiga fläckar på golvet och framför allt, slippa kliva i grus och sand!!

Är inte helt omöjligt att det blir Jäckvikk till helgen, köra lite skoter för första gången den här säsongen :)

Jag borde ringa på telefonbanken för den delen också, av en händelse råkade mitt bankkort gå av i fickan i fredags, inte alls nån rolig upplevelse att vara utan kort.. det går som inte att betala eller ta ut pengar då! Så det måste jag ordna IDAG för jag antar att det inte är skickat hem till mig på en handvändning heller :)

Igår bestämde jag och Linnea att det blir söndagsmiddag idag, som innebär att Niklas gör maten :) Dom två senaste gångerna har det blivit köttfärsås och spagetti så idag hoppas jag nästan på någonting annat!

Imorgon ska jag ta tag i träningen igen som har legat på hyllan i två veckor pga att förkylningen vägrade ge sig, men nu tror jag att de är dags igen :)

Nu stod visst tessan bakom förren här ute så kanske dags att avrunda nudå..
hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0