spännande!

Ja som allt är spännande nu, kan knappt bärga mig till på söndag för att se fortsättningen på Andra avenyn, och för att inte tala om One tree hill.. hur jag ska kunna vänta till nästa onsdag för att få se hur det går för Haley och Nathan, uppskattar inte alls deras diskussion om skilsmässa..
Jaja, nog om tv och serier.. Gårdagen blev väl kanske inte som jag hade planerat, nått besök på arbetsförmedlingen, banken eller korpen blev det inte.. Utan istället en kopp kaffe på stan med Linnea, Tessan och Johanna och en tur till Dollarstore med mamma vilket lönade sig, behövde väl bara betala hälften av de jag köpte.. tur jag har en snäll mamma :) Sen senare på kvällskvisten blev det en prommis med jojjo i rask takt!
Den här dagen som så har jag väl varit lite mer effektiv.. blev väckt på ett högst ouppskattat sätt, nån som skottade av taket precis utanför mitt sovrumsfönster 8 imorse, så så blev det med min sovmorgon! Nåja, tog mig då upp, surrade med Sofia i telefon i närmare två timmar.. hips vips så var den förmiddagen bortsurrad, men jag hann ändå det jag skulle.. dammsög vilket var högst nödvändigt, gjorde mig klar och for på jobbet! Och oj vad det är trevligt att komma hem när de är bortplockat och undandiskat :)

Vi får se om jag lyckas bättre imorgon med mina ärenden, min plan är som så att jag ska ställa väckarn på 9, göra mig klar och gå till stan och utföra allting som skall göras :) För att sen befinna mig på jobbet klockan 12, en dryg dag imorgon.. 12-21.. man hinner så fruktansävrt lite både före och efter jobbet! Men då till min stora lycka så är de ju faktiskt fredag efter imorgon.. oj vad härligt med helg :)

Nu ska jag nog ta och plocka bort från diskstället och ställa in i skåparna istället, ser så mkt trevligare ut då! Sen är det nog tandbostning och gåläggdags för mig :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0