studera.nu

Har precis skickat iväg en ansökning om höstterminen 2008, så vi får väl se hur det går och ta ställning till det då. Är sugen.. men ändå inte, ett litet dilemma det där!

Har varit en snoa på stan idag efter jobbet, ätit lunch med Sofia och nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli nog mycket så jag kan gå till Korpen, hade tänkt styrketräna lite med Sabina före vi ska gå på spinning-passet. De blir faktiskt ganska roligt, har varit sugen nu några veckor men har aldrig passat, antingen var jag förkyld eller så jobbade jag naturligtcvis kväll.. men idag passade det ypperligt :)

Ska visst få sovfrämmande inatt också av Johanna, så jag antar att hon dyker förbi här när jag kommer hem efter träningen, de blir trevligt :) Börjar inte före 16 imorn så vi lär ju säkert hitta på något spännande imorn!

Nog för den här gången, blev ett ganska kortfattat blogginlägg idag.. ska byta om och packa ner vattenflaskan nu och ge mig iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0