äntligen!!

Äääntligen är lea pea min pärla hemma i sverige igen. Känns otroligt skönt att ha hon tillbaka här på sundsgatan. Så imorn ska jag bjuda hon och Niklas på blodpalt, med aromat, stekt fläsk, extra saltat smör och lingonsylt :) Sen inte nog med det så är äntligen jobbar-helgen över.. fast det måste jag säga. Jag har haft en fantastisk trevlig helg, ombyte förnöjer, kan inte sticka under stolen med att vi har haft det ganska trevligt :) Har hunnit lyckats med en liten bränna också på balkongen, vi får väl se vad som händer med den när rödtonen försvinner!

Har ju varit mors-dag idag också, så jag och Lisa har klippt och klistrat ihop ett morsdagkort på jobbet idag. Så när jag sluta bjöd jag hit mamma så hon fick de jättefina kortet med en present, lotter och en räkning. Hon blev då nöjd, kanske inte med räkningen men.. :)

Tror att jag ska börja avrunda för det är ju en jobbardag imorgon också.. och så längtar jag efter min present som jag ska få av Linnea och Niklas, vad det då kan vara för nå :)

Nu ska jag snart hoppa isäng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0