lampupphängning

Onsdag mitt iveckan idag, har faktiskt varit ganska effektiv idag. Direkt efter jobbet cykla jag och hämta Teddy och sen satte jag igång med lite fönsterputsning i vardagsrummet. Resultatet blev väl kanske inte som jag hade vela, men bättre blev det då. Måste träna på det där med att torka fönster, lyckades med nån rackarns rand lite här och var men nu får det då vara så!
Direkt efter så gjorde mig klar för stan med Johanna, blev en ganska snabb snoa. Köpte mig en Långe Jan som det så fint hette, en takarm närmare sagt.
Så nu när jag då kom skulle jag ju vara fiffig och hänga upp lampan med den här långe jan, men man ska inte ge sig in i nånting man inte klarar av. Tror lika fullt att jag måste ha hit pappa som får fixa det där. För uppenbarligen så kunde jag inte eftersom lampan står fortfarande på golvet där den inte ska vara :)

Nu sitter jag då här och väntar på att min friösr ska ringa upp så jag får boka tid för hårförlängning, och som det ska bli fantastiskt att ha långt hår igen. Jag kan fortfarande inte förstå vad jag tänkte med när jag klippte av mig det, men tur att det finns lösningar på det mesta :)

Igår blev det minsann spinning, enligt planera. Kände mig gode så duktig när jag gick därifrån! Inte att förglömma, det var säsongsavslutning av Andra avenyn igår dubbelavsnitt dessutom. Däremot så fick jag ju veta att det inte börja om förens söndag 21 september.. ooolidligt spännande!

Nu tror jag att jag ska göra nån nytta här hemma, kanske diska undan lite, och eventuellt gå ut och kissa med Teddy. Det börjar nog va på tiden :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0