sol sol och värme!

Idag har verkligen solen visat framfötterna, började med en liten lätt försovning så jag vakna först när Johanna ringde vid halv 11. Vi har varit ute på en härlig promenad på Hemlunda i skinande sol, sen var jag ambitiös och tog mig till Korpen för att träna.. Jag var effektiv så det var snabbt avklarat. Eftersom det verkligen var stekhett på min balkong tog jag med mig lite reklam och post och satt mig där för att jobba på brännan lite. Men så lyckat blev de inte, efter ungefär 2 timmars pressande så är jag röd som en kräfta som har försvunnit imorn och så kan man tro att jag aldrig har sett solen i hela mitt liv.. så som det är i vanlig ordning!

Nåja, har hunnit varit förbi min lilla kille ikväll som inte är så liten längre, charmtrollet fyller ju faktiskt 2 år i sommar :) Det går fort!!

Nu ligger jag i sängen och borde verkligen lägga igen ögonen för att orka upp imorn när jag och Johanna ska fara med Boss till sjukgymnastiken i sunderbyn. Sen har jag en hel helg som ska tillbringas på jobbet. Inte speciellt lockande.. Men de ska göras det också! Då har jag ju istället två lediga framför mig :)

Nu ska jag lägga igen ögonen och vila dom lite!

nils och traktorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0