tisdag och bak

Har haft alldeles för mycket till fritid idag, så jag kom på den briljanta iden att jag skulle baka. Så jag gick på coop och handla det som fattades till dessa pollykakor som jag trodde skulle vara betydligt godare än dom var. Liten besvikelse det där..  Inte nog med det så efter dom var klar så kom jag på att jag skulle vispa ihop en sockerkaka, som jag inte riktigt vet vad som hände med :) Jaja, jag har ju då haft nått att göra.. för disk blev det då minsann!

Nu sitter jag och väntar på mamma som ska komma med pizza som vi ska äta! Så idag blir det pizza till middag :) Blir en promenad med Johanna och Sabina ikväll också före andra..  :)

Imorn skulle jag visst på arbetsförmedlingen, men då hade vi visst arbetsplatsträff.. äsch! vilken otur att jag var tvungen ringa och säga att jag inte kunde komma på arbes. Ingen blev då gladare än jag. Var inte speciellt sugen på att fara dit!

Men nu ska jag ta och duka fram bestick och glas för nu är nog mamma när som helst här med den efterlängtade pizzan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0