fredagkväll

Fredag och helg igen, skönt! Nu sitter jag och väntar på att pappa ska ringa så jag får fara och hämta och skjutsa hem han nångång, är inget jag ser framemot precis, skulle tro att läget är på topp och det är inget jag kommer uppskatta idag.
Har varit en lugn fredag, kan ju vara på sin plats det också nångång om sänder. For hem på djupviken och åt middag med mamma, och efter det har jag faktiskt spenderat min tid med Johanna. Väldigt kul för det var inget som skedde igår eller förra veckan :)

Imorn ser det ut att bli lite mer hålligång än idag, som planen är nu iallfall. Så om min telefon bara kunde börja spela lite så jag får göra bort denna skjuts så jag fick gå isäng och ladda upp för en lördag!

Jaja.. kanske slår igång min så kallade tv en stund i väntans tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0