heldag

Idag har jag verkligen haft en heldag med Johanna. Vi har rantat runt alla möjliga affärer, julpyntat hemma hos hon och sen gjorde jag ännu ett besök på dollarstore med Linnea och sen åter igen gick jag till Johanna, där fick jag mig mat och sen var det dags för andra avenyn.
Har hunnit med ännu ett julklappsköp idag, även den här gången blev det till Nils. Ett rött bobbycar släp som han kan koppla på sin röda bobbycar som han fick av mig när han fyllde 1 år. Så de kan ju va passande!

Nu sitter jag och gruvar mig för att ta itu med disken som står på diskbänken men undra sa flundran om den inte får vänta till imorn. Kände mig inte så sugen på att börja diska den här tiden. Vore nog klokare om jag gick och la mig istället och tog mig upp imorn i någorlunda vettig tid. Börjar nämligen jobba klockan 12 men då skulle jag visst hinna med en lunch med mamma före. Så kanske jag skulle börja tänka på refrängen.. är ju några moment innan man ligger intullad i täcket och klar för att sova!

3 veckor, och 1 dag!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0