kallgrader

Hitintills har det varit en helt okej dag, tog mig en välförtjänt sovmorgon till halv 11-11. Ringde och väckte Jens eftersom jag vakna först! Gjorde mig klar och gick ner på stan med Johanna, där vi mötte Jonas och Sabina, tog en lunch och kaffe :) Efter det har jag fördrivit lite tid med markus, varit på EM och varit och druckit kaffe hos hans brorsa och sen vidare till tessan. Så jag har då verkligen gjort nånting av den här kalla lördagen. Tror rackarn de är kring 12 minusgrader ute nu! Man är verkligen inte van vintervädret än, men däremot roligt att de börjar dra ihop sig!
Nu står en dusch på schemat, men de kändes nu beschvällit men jag är nog så illa tvungen. Verkar som att det blir nått vinglas ikväll, kan nog bli trevligt.

Tiden går framåt, 3 veckor och 6 dagar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0