lyckligt lotttad

Fredag idag, starta dagen med en försovning. Hade ställt klockan på 9 tror jag det var, just för att hinna göra allt jag skulle före jag skulle iväg och luncha med mamma. Men jag skulle tro att jag inte var så sugen på att kliva upp när klockan ringde för jag vakna då 10.30. Så de var ju bara hoppa ur sängen och göra mig snabbt klar för 11 skulle jag möta mamma. Det blev lunch på thaigarden, de kan som aldrig bli fel! Har varit en hektisk dag på jobbet, längesen de var en sånn fredag konstaterade jag och Lisa. Men tiden gick då fort iallafall för nu sitter jag då hemma och har sluta jobba för ett tag sen. Blir en lugn fredagkväll.. kan vara skönt det med eftersom hela helgen består av jobb!

Idag slog en tanke mig så jag fick värsta ideén! Den tror jag att ja ska spåna vidare på även om den inte är så aktuell i nuläget, men den kan komma att bli!

Om tre veckor sitter jag inte och bloggar den här tiden, för då ska jag förmodligen krama ihjäl Jens. Kanske inte bokstavligt talat, men näst intill! Soooom ja längtar! Jag är lyckligt lottad :)

Bara för det så blir det en bild på Jens idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0