hemresa

Nu är det hög tid att börja packa väskan igen, dessvärre den här gången för att jag ska fara hem..
Har fördrivit dagarna med att gå på stan, så nu kan man som säga att jag kan karlstads alla affärer utan och innan. Trodde aldrig jag skulle säga det, men jag är less att gå på stan! Men jag skulle tro att de bara är för en kort tid. Har faktiskt köpt två julklappar, en till mamma och en till lill Nilsan.. Så nu är det två mindre kvar att köpa, fast faktiskt vet jag iår på ett ungefär vad jag ska köpa till alla.. annars brukar de vanligtvis vara ett problem.

Jag måste nog börja packa nu, så har jag det färdigt när Jens kommer hem så ja har tid att få en sista kram! Sista och sista, de lät lite brutalt de där, men sista på 4 veckor och 2 dar på exakten ;)

Hoppas att jag får mycke jobb under den här månden, dels för att tiden går fortare och för att det behövs! Snart ekar de i börsen tror jag, men tanke på att det är några x antal utgifter tills självaste julafton.

Enda jag längtar till när jag kommer hem, de är att få sätta mig i bilen och köra en liten sväng! Fast de får jag göra imorn, har fullt på schemat imorn, måste hinna till Stockbäcken och byta bil för den var tydligen för skitig för att köra med, som att den går sämre med smuts på.. de tvivlar jag på! Men istället för jag hämta min bil som pappa så snällt hade tvätta åt mig, så nu är den nog ganska ren och fin, dom brukar vara det när han varit i farten :) Och sen så måste jag hinna till Djupviken och gå en liten runda med Teddy pow pow.. Sen så börjar nog klockan närma sig dags att börja jobba klockan 12. Har bytt till mig en kväll imorn för jag insåg att det skulle bli rätt tungt att komma hem vid 1-tiden inatt och kliva upp och jobba imorn klockan 7, när det gick bra för Anneli så passa de ju super! Då hinner jag kanske packa upp väskan också slipper den stå ouppackad i hallen.

Alltså, det här går inte. Packa nu!

4 veckor och 2 dagar.. det är nedräkning redan nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0