vackra väder

Idag är en riktig fin dag, solen skiner och lite liite nysnö som har lagt sig på backen och 5 grader kallt. Det är så härligt ute. Nu är vintern här! Mest troligt.. hinner väl bara skriva det klart så är det plusgrader ute och snön har tinat bort.

Har nyss kommit hem från jobbet, kotrdag idag, skönt! Ska rpinga över till Johanna på en kopp kaffe tänkte jag. Igårkväll när jag ringde Josse för att höra när hon skulle komma hem idag, men då visade det ju sig att hon var ju redan hemma så jag begav mig mot Hortlax för att träffa henne, kul! Har inte sett henne sen sommaren och de börjar ju vara en tid sen även om de inte känns så!

Planerna för idag är att jag ska tvätta ikväll, och sen lägga det jag ska ha med mig till Karlstad i en hög så det är klart! Är ju faktiskt bara två dagar kvar.. inte ens hela dagar. 9.00 lördagmorgon går ju planet! Det ska verkligen bli kul att träffa Jens igen.. är ju dock bara dryga 1½ vecka sen han for men de känns betydligt längre!

Nä, men nu tror jag nog kaffet på andra sidan innergården är klart, nästan så de luktar ända hit.. med lite överdrift!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tävling på min sida. Vinn ett super bra puder :)

2008-11-13 @ 12:58:32
URL: http://emeliiiees.blogg.se/
Postat av: Krojsan

gå gärna in på vår blogg och rösta om vilken tv-serie du helst vill vara med i:)



Ha det bra

2008-11-13 @ 13:02:15
URL: http://fintflumm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0