löjlig!

En sånn dag, nästan värödens bästa dag och nästan världens sämsta dag! Ja..ja.. de är väl bara ta nya tag!

Har hunnit städa idag vilket var mkt välbehövligt. Ska sätta mig ner nu och beställa en ny matta från ikea, känns väl sådär lagomt kul men vad ska man göra. Är så mkt skönare sätta ner fötterna på en matta istället för ett kallt golv när man ska ställa sig upp från soffan.

Sitter nu och funderar på vad det blir till middag idag, vet inte vad jag är sugen på. Finns däremot inte så många alternativ för jag skulle nog behöva handla!

Blir mer och mer irriterad ju mer jag tänker på det, en dle är ju sjukt löjliga. Känns som att jag inte alls har så mkt till övers för just dej längre.. Men visst, visar du motsatsen så kan väl jag också ändra mig. Att man kan tro man är så himla mycke mer än alla andra. Allt som kommer ut din mun kan du vara själv!!

Nu ska jag gå och titta i kylen ännu en gång och se om jag ser nå mer där nu än sist.. tvivlar men man kan ju alltid hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0