flytt

Idag har jag varit trött, det blev en sen kväll igår. Som jag nämde så skulle ju Sofia komma igårkväll, och det hon gjorde. Vi såg greys och drack smoothie sen var tanken att vi skulle gå ut och gå.. men vi surrade bort tiden så nån promenad blev det inte däremot pratade vi om allt mellan himmel och jord, från timmerstockar till barn och hushållsysslor. Kvällen gick fort för när vi titta på klockan var den 01:19, och de kan man ju tycka är alldeles för sent när man ska upp och jobba 7 dagen därpå. Innan jag hade tagit mig isäng och somnat var den väl runt 2-tuden inatt så imorse var jag inte på hugget när de var dags, och de har jag inte varit under hela dagen.

Ikväll har vi burit och packat, nu är alla saker borta.. dessvärre står hemskt mycke av grejjerna i hallen här och resten står på backen i deras garage. Så de finns en del att ta itu med. Städningen är påbörjad men inte färdig, så det måste väl bli morgondagens projekt. Vi vet vad vi gör iallfall, den saken är då klar. Fast jag hade ju tänkt hinna en snoa på stan men den saken får vi se hur de blir med.

Har precis ätit en filtallrik med corn flakes, jag är i en filperiod nu. Så nu ska jag borsta gaddarna och sen ska jag hoppa ner i sängen! godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: Sara

Så bra att det löste sig till slut :)



Jo, känns riktigt bra. Nära till allt! :) Det är Hummerstigen 4, det andra huset till höger, ett grått. Det har inte legat ute på hemnet nyligen. I höstas gjorde det väl det ett tag. Nu har det varit ute på Blocket men de tog bort den annonsen för en dryg vecka sen. Det skulle ha kommit ut på hemnet idag, men då knep vi det :)



Men nu när det blir flytt kanske det inte finns så mycket tid till fjällen? Han blir nog hemma, ska du se! Säg till om ni behöver någon assistans!



Kramis

2009-04-24 @ 12:00:30
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0