god morgon!

Ny dag, jag känner mig lite stressad. Min plan var att egentligen kliva upp halv 9, men istället blev den nästan halv 10. Så mina planer på förmiddagen får jag nog skjuta lite på..  Ska iallafall diska undan och stöka ihop här litegrann, kanske inte så roligt för Jens att komma hem till ett bombnedslag mer eller mindre. Det är väl så, när katten är borta dansar råttorna på bordet. För i vanliga fall är det jag som är den som inte tycker om när det är ett berg av disk eller massa saker framme överallt. Sen hade jag tänkt hinna på stan också innan klockan 12, b.la byta kolsyretub åt mamma och även lite ärenden åt mig själv. Igår blev beställde jag två par skor från skopunkten så dom borde väl vara här inom 2-3 dagar. Jag kunde inte vänta, fastän Linnea sa att hon kanske kunde kolla på dom åt mig i Sundsvall men jag kunde inte låta bli så de blev en beställning. Det kostade faktiskt bara 39kr i frakt!

Ikväll när jag kommer hem ligger nog mest troligt Jens på soffan, åh va roligt :) Ni vet, ibland är det sådär att man kan spricka för att man längtar så himla mycke tills han kommer hem, medan nästa gång längtar man ju givetgvis.. men inte sådär superdupermycke. Nu är de sådär att jag typ spricker för att jag längtar så mycke tills jag träffar han. Jag måste nog typ springa hem från jobbet idag! Det har nog sina orsaker att jag längtar så mycket, har väl träffat han två dagar sammanlagt på två veckor så vi har inte nött ut varandra precis! Jens hade på förslag att vi skulle äta räkmackor ikväll så undra om jag inte rent ska stoppa lite räkor i kylen redan nu så är dom tinade till ikväll...

Nä, diskning, påklädning, stan sen jobbet och skruva ihop ett vitrinskåp från Jysk där ingenting stämmer eller så fattas det delar. Jag sa till Sofia att ta med sig tålamodet idag, så det är nog bäst jag tar med mitt eget också. Sen ikväll jobbar jag med Linnea :)

morsning korsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0