måndag måndag måndag

Ständigt måndag..  Imorse vad jag trött som synden alltså, det fanns inte på planeten att jag ville stiga upp när väckarklockan ringde. Men de var ju bara bittert bita i de sura äpplet och he sig upp ur sängen för att averka ännu en dag på jobbet som jag alldeles nyss avsluta. Nu funderar jag vad det blir till middag här på sunds.. det här med att laga mat när man är solokvist är inte nå roligt, är så tragiskt tråkigt att äta själv. Men äta bör man ju annars dör man!

Helgen i vuogga har varit bra, trots det inte allt för bra vädret. Lördag var de riktigt aprilväder.. snöade och var sol om vartannat. Så vi for ut en sväng, och sen så blev det typ snöstrom så vi for tillbaka till husvagnen och åt våra mackor med choklad där utanför.. så vi hann ju som bara klä av oss så kom ju solen fram igen. Så på med alla kläder igen och ut en sväng till, det gäller att passa på. Vi grillade grillspett på kvällen, och det var hur gott som helst. Man börjar som längta till sommaren när man tar fram grillen!
På hemvägen igår så kom mer och mer sommarkänslor, ju längre ner vi kom ju mer hade de tinat.. så man börjar som känna att en varm och härlig sommar vore på sin plats! Jag hoppas de blir en minst lika rolig sommar som förra, för på den fanns det inget att klaga på :)

Nu kanske jag skulle ta och packa upp väskan från helgen, och sen påbörja nå middag!


Några bilder från helgen...








Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo och ska på ikea på fredag så lär bli mer rörigt :)



Jo jag ska glida runt på beijer verkar det som :( vad blir det för damen då ?



fest i helgen ? :)

2009-04-20 @ 23:50:40
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-21 @ 05:58:23
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Sara

Absolut, längtar så himla mycket tills man kan sitta ute långt in på småtimmarna. Smutta på en Smirnoff, surra med vänner och bara njuuuta! :) Och det blir snart, snaaart!



Jodu, det blev klart igår! Så nu är vi husägare så det stänker om det! :D Med andra ord, allting är helt underbart, vi är så himla glada både jag och André. Vi svävar på moln! :D



Hur är allting själv då?



Kraamis

2009-04-21 @ 07:54:50
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Sara

Jopp, så nu blir vi Djupvikare ;)



Vi vet inte riktigt ännu, troligen runt juli någon gång. Vi ska ju bli av med vår lya och hajna snubben som bor där ska hitta något nytt. SÅ vi skyndar långsamt :) Men helst skulle det ske NU! :D



Vad har ni för planer till helgen?



Kramis

2009-04-21 @ 11:21:21
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0