surströmming

Idag är det dags för surströmming åter igen, men idag är det på västergatan 17 det bjuds på surströmming. Så dit ska jag och äta middag idag, givetvis skulle ju Jens också med men nu var han då visst tvungen jobba över. Det är ju så typsikt!! Nåja, jag får fara själv inte är det värre än så. Så nu är jag bara hem på en kort visit, ska vara där 17.00. Och imorn är jag ledig, och det känns helt underbart! Jag ska inte kliva upp klockan 6 imorn som jag nu gjort 4 dagar irad.. och när man inte är van så är det tungt med morgon flera dagar irad. Men imorn, (äntligen!) ska jag sova en stund längre. Det är nu härligt att vara härlig fredagar, fast de är klart.. hade ju varit ännu härligare om jag hade varit ledig hela helgen. Men jag ska inte klaga, jobbar 8-14 bägge dagarna så bättre kunde de ju inte bli.

Funderar lite i vad jag ska sysselsätta mig med imorn, en städning hade ju suttit på sin plats men de kändes som tungt på veckans lediga dag, och inte vilken dag som helst utan en fredag! Så vi får se vad som händer! Undra vad man skulle ha gjort ihelgen då? Jag hoppas på nå kul, fastän jag nu jobbar så slutar jag ju faktiskt klockan 2 och då har ju dagen knappt börjat :)

Nä, nu ska jag göra mig klar och börja bege mig iväg!

Kommentarer
Postat av: Linda

så bra :)



ja, men visst börjar det avra dags för en träff! tycker jag absolut, även harry, per och kajsa tycker det! :P

jobbar du i helgen eller får du vara ledig?

2009-04-03 @ 07:08:31
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0