valborg

Ja då var det valborgsmässoafton, om jag inte minns helt fel så tillbringa jag förra valborg på jobbet. Men det gör jag inte iår, nu har jag och Johanna precis varit och pumpa våra däck på cyklarna så att vi kan ta cykeln till Djupviken ikväll eller i eftermiddag. Hade tänkt fara på Coop jag nu och handla lite tillbehör så att säga till grillningen ikväll. Vi ska nämligen till Tessan och Jimmy på mörtis, grilla och dricka lite vin/cider. Dessvärre har Jens farit.. igen. Jättetråkigt!! Rent så tråkigt att krokkotårarna har visat sig här idag ett par gånger. Fast då är jag nog gode svållat också. Hade varit roligt om han hade kunna vara med ikväll ialfall.. men men. Resten av helgen ska jag jobba, detta var min lediga dag den här veckan och vädret kunde inte varit bättre :)

Nu ska jag ta och bege mig till Coop tror jag och sen ringa Johanna och höra när vi ska träffas och locka varandras hår. Idag ska jag bli en locktott tänkte jag, då kanske inte min tragiska hårfärg syns lika mycke heller!


Trevlig valborg på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

bland annat korvgrillning vart det =)



hade du en bra valborg?

kram!

2009-05-02 @ 19:53:45
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0