helgen i sin helhet

Redan måndag, helgerna går aningens för fort. Jaha, vad har vi gjort ihelgen då? Jag jobbade från torsdag till lördagmorgon så jag klev inte upp förens lördageftermiddag. Vi gjorde oss iordning och for på 50års kalas, åt mat där och sen smög vi oss därifrån. Tog en runda inne på OK och landade i soffan hos Per och Linda med lite snarra och cola. En jättelugn och skön lördagkvälll :)

Igår var de lugna gatan, var förbi och tittade ännu en gång på Johannas söta tillskott, nämligen Meja. På kvällskvisten när Jens kom in från jakten så gjorde jag en smulpaj med hallon, så de blev lite slisk och nått avsnitt av rederiet innan vi gick och la oss.

Att jag är uppe den här tiden är en bragd för sig. Enda anledningen till att jag kommit mig upp är två väckarklockor som har snoozat omvartannat i en timma ungefär. Nu måste jag ju skärpa mig..  och att kliva upp i någorlunda tid oavsett hur trött jag är, de är steg ett. Steg två är somna i tid på kvällarna och slippa ligga och vrida och vända på mig i flera timmar.

Jag kängtar till nästa helg, då är jag nämligen ledig heela helgen från och med de jag går av klockan 07.00 på fredagmorgon. De ska bli härligt :)

Nu ska jag se vad de blir av den här dagen måntro..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0