lördag

Ett dygn i trolltjärn blev det, trevligt sällskap och god mat :) Kan ju inte påstå att suget att fara hem på fredagkväll var så stort.. särskilt inte när de var av anledningen att åka på jobbet, hade mer än gärna stannat hela helgen lång. Men de kommer väl fler turer hoppas jag :)

Ni anar inte hur nära jag är att ha "gjort bort" dessa hundår som innebär att jobba häcken av sig vissa veckor/månader och att alltid ställa upp när man helst av allt bara vill vara ledig. Men! de finns ett men, man ska inte ropa hej förens man är över sjön, än kan mycket hända men jag håller tummar och tår att de ska gå vägen.. för varje dag som går är jag en dag närmare :)

Ett minus jag upptäckte idag när jag vaknade, de är att jag har ont i halsen. Jag kände verkligen inte för att bli förkyld nu, de vore besvärligt. När jag pratade med Jens och beklagade mig över att jag mest troligt höll på att bli sjuk så svarade han mig med att han också var i samma situation.. så chansen att klara sig är liten när han kommer vara hemma och smitta ner mig. Jaja, de är ju då inget livshotande över en förkylning.

Imorgon kommer Jens hem, längtar efter att träffa han även om de bara är för en kort stund innan jag åker på jobbet igen, men då har vi hela nästa helg ledigt tillsammans eftersom jag gör helg klockan 12 på torsdag. De ser jag framemot :)

Det är många tankar som snurrar runt i mössan där uppe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0