onsdag.. fortsättning

Ja.. jag kan väl inte påstå att den här dagen riktigt blev som jag hade tänkt mig. Hade faktiskt tänkt få något gjort här hemma, men jag har varken ork eller lust. De ser ut som ett slagfält här och jag kan inte påstå att man blir mycke piggare av de. Blev väldigt besviken när jag insåg att de börjar spricka upp på den molniga himlen och solen kikade fram.. säga vad man säga vill, men de hade varit otroligt skönt med en dag, lite svalare och framför allt ingen sol. Som de är nu går man mest runt med huvudvärk för att de är så kvavt.

For iväg på dollarstore en snoa på förmiddagen, det enda som kom till vår ägo var två microfiberdukar.. planerna är att torka dessa fönster som jag missade i våras. Men nu ska de banne mig bli av! När är en annan fråga..
Väl där så stötte jag på Linda, Nils och Veronica så de blev en lunch på ängeln med dom, deras pasta är ju gudomligt god. Efter maten var uppäten så for jag på kvantum i jakt på några nya blommor att pryda fönsterbänken med, och javisst hade dom det.. 2st med kruka för 99kr, värsta klippet om ni frågar mig. Men nu när jag kom hem blev de sådär att jag inte tycker dom passar nånstans, men med lite omöblering på lampor och accesoarer kanske de där blir kanoners.

Imorn är det torsdag och de innebär en himla massa saker, mamma fyller år, Jens kommer hem och jag ska iväg och jobba.

Nä om man skulle föröska få lite ordning här i slagfältet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0