onsdag

Här sitter jag, tröttare än tröttast.. eftersom jag lycktas vända på dygnet helt så slog jag väl igen mina blå vid faktikst tidigare än väntat, 2 inatt kanske. Att kliva upp vid 8-halv 9 då är ingen lätt match när man som mig är van att sova till MINST 11 på förmiddagen. Ja hur som helst, jag sitter inte uppe frivilligt, väntar nämligen på att herr vaktmästare ska komma och kolla på nå grejjer som inte känns bra. Man vill ju inte så gärna att han ska ta mig på sängen, lite genant.

För övrigt håller dom bokstavligt talat på att riva ut grannens toalett, och det lever om. Nu tog dom då gu vare tack och lov fikarast.. hoppas dom tar en lång, de är dom värda. Då slipper iallfall jag höra på deras stök.

Meningen är egentligen att jag och Julia ska vara på grisberget nu.. men hon har inte ringt, och inte jag heller. Ärligt talat så vet jag inte om jag ids, ska ju faktiskt ut och gå ikväll också med Sofia. De kändes väldigt motigt att he sig iväg och springa nu..

Vad deen här dagen har att bjuda på vet jag inte riktigt, tvätten är då avklarad.. de återstår bara att vika den. Borde gå på elkedjan och byta sodastreamer patron. Just i denna stund skulle jag ha behövt den, jag är törstig som bara den och nå avslaget vatten vill jag inte ha. Ett glas med bubbligt vatten hade varit de ultimata, fast de är nog mest bara för att jag inte kan få det.

Nä, om jag skulle ta tag i den här dagen.. till att börja med kanske jag skulle ha bädda sängen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ånej jag ska bara ut å resa 1 1/2 månad =D

2009-08-12 @ 14:08:45
URL: http://suziq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0