saknar..

Jag saknar bästa killen i världen! Men imorn (äntligen) kommer han hem, och snälla Emma som ställde upp och jobba för mig imornnatt så imornkväll ska jag minsann befinna mig på hemmaplan med Jens. Och där med jämt!

Till veckan hade jag tänkta ta tag i vårat hem, b.la tvätten. Som jag har dragit ut på ända sen pdol-veckan.. så som ni kanske då förstår så är det ett mer eller mindre berg. Det har gått hårt på troslådan, är just nu i lagret av dom trosor som man helst inte använder, typ nödtrosor. De brukar vara en klocka att nu är det dags att tvätta.
Börjar vara hemskt sugen på att sätta upp mina lila fina "höst"gardiner men jag kom på mig att inte riktigt än kanske, de blir en lång höst/vinter isåfall. Hade planer på att hinna med en ikearesa innan de är dags att byta färger till höst, så jag får nog schå mig ett tag.

Det enda positva jag kan se med att de går mot mörkare tider är att 1. Man kan börja tända ljus, 2. Allt hålligång brukar ha en förmåga att lugna ner sig... Sen tycker jag de bara är skit med mörka tider, tröttsamt och framför allt, min stora skräck och fasa.. magsjukan kläcks och börjar sprida sig. Men än så länge så verkar ju sommaren hålla i sig, värmen och den klarblåa himmlen är det ju inge större fel på.

19 timmar kvar ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack:D

2009-08-09 @ 14:11:22
URL: http://miyofashion.blogg.se/
Postat av: Emeli

Men så bra att du också tycker det och eftersom att alla verkar tycka så finns det nog ingen återvändo längre :)

2009-08-09 @ 23:42:01
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0