annandag jul!

Godmorgon!

Jag skulle tro att jag är en av få som är vaken och i full gång, den största skillnaden är nog att jag mår bra. Inte ett dugg trött och sliten efter gårddagens partajj, som jag är glad över i nuläget.
Natten har jag tillbringat hemma på Djupviken, for dit igårkväll efter jobbet och då var de likest att sova över där så jag skulle slippa bli väckt inatt av "min man". Jag klarade mig inte undan det iallfall, 8 missade samtal och 7 SMS av just han. Imorse när jag var hem en snabbsväng för att hämta mobilladdaren så sov både han och två brudar i soffan som jag inte såg vem det var i mörkret, men en vild gissning är på Jenny och mest troligt Mia. Tror inte att nån av dom ens reagerade på att jag klampade in där hemma.

Funderar över om dom kan tänkas ha någon kaffemaskin för en billigare peng nu under mellandagsrean.. Isånnafall borde jag kanske slå till, fast å andra sidan så är de så hemskt mycket annat jag också vill ha!


Nu ska jag arbeta vidare så kanske den här arbetsdagen också får ett slut :)




Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! jag var bara tvungen gain och lasa for att se vad som hander hemma! :) Hoppas allt ar bra! vi ses snart:) kram fran oss!:)

2009-12-27 @ 13:28:14
Postat av: Anonym

Åå, tack ;) Ska vi dejta nån dag? Det var länge sen!

2009-12-27 @ 15:35:48
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: Anonym

Imorrn har jag oxå tagit semester ;) Men jag har däremot fullt upp. Men tisdag? Ja, nyår måste verkligen planeras, det börjar vara nära nu...

2009-12-27 @ 21:11:53
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: Sara

På DinSko :)

2009-12-28 @ 23:14:28
URL: http://saralundstrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej, helt klart kan jag designa din blogg =) tycker d är så roligt att hålla på så jag gör d med nöje!

Det är bara att hojjta till när du vill =)



2009-12-29 @ 20:53:43
URL: http://angelicaw84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0