årets julklapp

På begäran av Sabina så ska jag skriva ett litet inlägg, hon tyckte de var på tiden.

Idag fick vi våran julklapp av kommunen, en ljusstake. En liten, fjantig (om ni frågar mig) svart smide-sak. Eventuellt att den är bättre än fjolårets julklapp som var en liiten liten karaff och ett liitet litet glas som rymde ungefär 2 ml. Sabina tyckte också att jag skulle vara så seriös bloggare att jag skulle ta ett kort på den fina fina ljusstaken så det gjorde jag också dock med telefonen så kvaliten är kanske av den högsta.




Kan för övrigt meddela att våran husvagn fungerar som den ska, igår provade vi så värmen cirkulerar runt och är i sin ordning och de är den! Så nu är kaben redo för fjällen =)


Nu ska jag göra ännu en tidig kväll och försöka ta mig upp imorgon på julklappsjakt innan veckans sista dag på jobbet. Jag har nämligen turen att vara ledig fredag, lördag, söndag innan min 6dagars vecka drar igång, de ska bli SÅ kul att jobba alla dessa dagar när alla andra är lediga! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sara

Känner jag rätt om jag känner en gnutta ironi i detta inlägg?! ;D



Det går säkert bra för dig. Tänk att du ju får rätt bra betalt under jul i alla fall :)



Kramis

2009-12-17 @ 00:35:50
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu känner jag mej som nöjd ;) Och årets juklapp är ju bara sååååå mysig! ;)

2009-12-17 @ 13:12:25
URL: http://sab1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0