fjärde advent

Kan ni fatta att de bara är fyra dagar kvar till julafton?! Det gör inte jag!
Hur som helst, iår blir en lite annorlunda julafton jämförelse med dom fyra föregående åren.. jag är ledig på kvällen, så jag får fira som alla andra detta år med mamma och pappa. Jag slipper stressäta upp julmaten för att fara på jobbet för att sen komma tillbaka och ta min hög med julklappar och fara hem.


Ihelgen har vi inte gjort många knop och faktiskt att de varir rätt skönt! Igårkväll satt vi bara i soffan och såg tv, poppade popcorn, åt karra och drack coca cola. En lugn och skön lördag hemma själva =)

Idag dessvärre står det julstäd på schemat, Jens är och jagar. Givetvis kommer jag på massa med andra saker jag skulle vilja göra istället, fara på dollarstore för att köpa blockljus, skulle kunna tänka mig att hälsa på Linnea m. familj i lillpite för en kaffekopp också.. men hur mycket tror ni jag får städat då? Är nog bäst jag gör det jag ska istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0