friday

Gomorron!

Vet ni en sak? Igår kom Jens hem så som han alltid gör på torsdagar. Men! Hem hade han med sig en väska med arbetskläder och täcke/kudde. Då förstår ni kanske att de innebär att på måndagmorgon far han och jobbar fast här i krokarna nånstans = han kommer hem vid 16 vaarje dag hela veckan! Visst låter de underbart? :)


Idag är det fredag och såklart jobbar jag i vanlig ordning till halv 4. Ikväll vet jag inte vad som händer? Imorgon är det ju som sagt dop om ni missat det. Sist jag var i en kyrka var på farmors begravning så denna gång blir de lite av en trevligare stund.


Igårkväll gick jag an som nått annat tok hemma medan Jens satt i soffan och slöade med nån komentar lite då och då "men blev de där verkligen bra?" och flinade så som bara han kan göra. Jag flyttade runt på tomtar, ljus och stakar säkert 6 ggr varedera grejj, så till slut blev nog han också less på att jag stöka på och de blev aldrig bra. Hur som helst.. mitt älskade träd. Alltså en blomma av lite större variant som står i en kruka på golvet finns de ingen plats för, tråkigt nog. Jag vet inte vad jag ska göra av de.. typsikt! Vi borde bo i större ;)


Nu ska jag jobba så jag får ta helg nångång!


Kommentarer
Postat av: Sara

UNDERBART, då är han ju hemma på din födelsedag!! :)



Ja, jag tror det var 206:- :) Pengarna kommer nog så småningom. Annars hör jag av mig, var så säker! ;)



Kramis

2009-12-04 @ 16:03:11
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men visst var jag fantastiskt snygg :P haha! Va skööönt att han kommer vara hemma :) Vi ses på dopet :) Eller ska vi samåka?

2009-12-05 @ 10:27:43
URL: http://sab1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0