Julhelgen!

Julafton igår, och som vanligt fick jag en himlades massa paket, så jag är mer än nöjd! De var som att tomten visste om att vi har köpt husvagn för många av paketen innehöll saker till campinglivet, b.la gasolvärmare, micro, vattenkokare, brödrost, äggkokare, tupperwareburk, brandfilt, påslakan, smörgåsjärn till skoterturerna, osv osv. Av min man (som han själv utryckte det i kuvertet) fick jag en skoterhjälm eller pengar till en så nu ska jag ta och beställa en sånn. Som om inte de vore nog så fick jag och vi pengar, armband, kläder, scarfs, biocheckar, väckarklocka, och jag har nog glömt något också. Men som ni ser så har tomten varit väldigt snäll :)

Julhelgen är inte över än, men för mig är den det för resterande av juldagarna ska jag vara på jobbet och de känns inte särskilt kul men är man så dum att man lägger att man ska jobba den här helgen så får man vackert skylla sig själv. Jag får blicka framåt mot söndagkväll när jag går på en veckas semester!

Ja ni nu som är ledig kan ju fortsätta ha en trevlig julhelg, skulle jag ha haft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0