fredag på jobbet

Fredag är det idag och jag trodde jag inte skulle hinna blogga något mer innan helgen, men det hann jag då visst med. Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska slå 12 så jag får fara hem och ta helg. Som sagt så ska vi föröska ta oss iväg så fort som möjligt. Solen skiner, vädret kunde inte bli bättre.
Dagen har dock dessvärre börjat lite sämre.. kom mig isäng aningens för sent igårkväll, så fröken aldrin var lite trött imorse. Jag har varken hört Jens på morgonsidan eller hört min väckarklocka.. eller snarare väckarklockor! Jag vaknade av att Sofia ringde 7.06, då skulle jag vart på jobbet i 6 minuter redan. Stress stress.. så var jag på jobbet 20 över istället. Det var ingen större fara skedd, och tur var väl det. Fast en hel dag kan bli förstörd pga en försovning! Så vi får väl se vart dagen bär av..

Måste ju medge att måttet börjar vara rätt så rågat på en massa skitsnack.. Men de är väl så det fungerar!

Nu ska jag återgå till jobbet en sista stund!

Åter igen, trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0