fullt upp

Nu är denna helg med jobb avklarad. Hemskt mycket skönt! Kom hem för en stund sen, har startat en tvättmaskin och så som det behövdes så lär jag inte vara klar med det förens sent ikväll. Men medan tvättmaskinerna går så hinner jag göra så mycket annat, hade tänkt hoppa i duschen nu och sen bege mig till Djupviken och äta middag. Sen står det kalas på schemat, ska till Per och Linda för Linda fyller år idag. Största anledningen till att jag far är för att få träffa mitt lilla charmtroll såklart, han får man knappast nog av! Hade väl tänkt få se lite av Jens idag också..  fast vi har lite av ett problem visst. Jag ska se Beck klockan 21.00 på 4an och han ska se The unit klockan 21.00 på 6an. Så hur vi ska lösa det vet jag då inte, hans förslag var att växla mellan programmen fast jag vet inte om de var sånn bra ide. Men vätt no löser vi det världsproblemet också.

Imorgon ska jag, Linnea och Johanna fara iväg till Skellefteå och gå en vända på stan där. Blir kul att göra nånting och framför allt att umgås alla tre, för det var ingenting som hände igår.

Nu måste jag visst lägga på en rem, ska hinna duscha och hänga tvätt och köra till djupviken och fick precis rapport om att mamma hade satt på spagettivattnet. Så om jag inte vill äta sönderkokad spaggeti måste jag nog avrunda här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

att han är, jag håller helt klart med dig - såklart! :]

2009-02-01 @ 20:18:48
Postat av: Linda

jag har utmanat dig, kolla i bloggen =)

2009-02-06 @ 09:17:16
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Sara

Och så hittade jag dig också! :)



Är allting bra?

2009-02-07 @ 10:22:11
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0