helgen i sin helhet

Nu var även denna helg förbi. Har jobbat mesta dels, fast har hunnit med en hel del annat också. Fredakväll var lugn och skön, Linnea och Niklas kom över och vi åt plankstek och såg lets dance. Blev en tidig kväll för att orka upp att jobba lördagmorgon. När de var färdigarbetat för dagen så begav jag mig till Långträsk och hälsa på mamma och pappa en sväng, och sen blev det middag på Thaigarden med Linnea och Johanna, både jätte trevligt och gott. Mätta och belåtna gjorde vi grabbarna sällskap en stund, men jag lyckades med en tidig kväll igår också. Det är betydligt roligare att jobba om man är ändå lite sugen på livet när väckarn ringer på morron. Fast riktigt så kände jag inte imorse, en ändå skötsam kille kom hem kring 2 tiden inatt, och de visa sig att vi hade hemskt mkt att prata om så klockan ticka på rätt bra.
Idag efter jobbet tog vi oss till Pit stop med Johanna och Jens, och sen vidare till Djupviken för att äta middag där.. allt har handlat om mat idag :) Vi hann knappt därifrån så var de dags för ica och handla nå gott. Nu väntar vi bara på Beck och Jenny faktiskt, det börjar bli rutin att hon kommer och är med oss såhär på söndagkvällarna :) Så nu blir det varma mackor, beck och cola! Typ som en söndag ska vara.  lugn och skön :) 
 
Har en hyffsat lugn vecka framför mig, fast.. det ska man väl aldrg säga.. för då blir den väl lika fullspäckad som dom brukar vara alltid annars. Får vi väl se, på väder och vind om det blir vougga till helgen, skulle ju som passa lämpligt eftersom jag gör helg på fredag klockan 12. Och som jag ska njuta av en ledig helg, man känner sig sådär lagomt mättad efter mycke helgarbete.

Nu ska jag ta fram klämjärnet och byta kanal till 4an :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0