kebab eller parisare?

Det blev parisare med mos, jens som fick bestämma och jag kunde inte annat än tycka att de var ett bra alternatuv. Så nu sitter jag i soffan mätt och belåten, ser glamour och har precis ätit en apelsin som var mycket god. Jens ligger i sovrummet och skulle vila men jag hörde då precis att han började dra ena ordentliga stockar, så han sover nog. Har varit en skön dag idag, slutade klockan 12 så då for jag raka spåret och besikta bilen, och äntligen(!) gick den igenom så nu är de bara tuta och köra. For till Linnea efter det där Johanna också var, vi planerade våran middag vi ska ha på lördag. Vi ska nämligen ut och äta, antingen på thai eller så blir det golden. Äta god mat, kanske dricka ett glas vin och bara surra. Verkligen inte igår vi hade lite kvalitetstid tillsammans. Tanken är också att vi ska planera in en ikea-resa här framöver efter lönen har kommit, skulle verkligen behöva lite nytt och så är det som alltid roligt göra en sånn där heldag i haparanda :)

Har sådär konstigt ont i halsen, det är som inte sådär att de bränner när man sväljer som de brukar göra när man börjar bli förkyld. Det är som att hela halsen och käken är öm, har haft de nu sen i lördagskväll och de blir då knappast nå bättre. Verkligen märkligt!

Nu ska jag se dagens andra avsnitt av glamour sen ska jag nog gå och väcka Jens. Blir nog en tidig kväll ikväll, nog för att jag är ledig imorn men det är som extra härligt att lägga sig i tid och inte sova bort hela dagen imorn utan istället få ut mesta möjliga av den lediga dagen. En fika alternativet lunch med Johanna och Linnea står då på morgondagens schema iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0