måndag

Dagen har varit lugn, jobbade till 12 och sen tog jag en lunch med Sofia.. en lite längre sånn :) Har inte gjort många knop sedan dess, fick ett ryck och började städa skafferiet.. fick faktiskt inspiration av Linnea, för när jag prata med henne i eftermiddag höll hon på att städa sin garderob.. men jag tog skafferiet. Kollade även om en tvätttid som jag var såå sugen på att göra idag.. men hade sånn osis att det var inte ledigt ikväll. Så de får bli tisdagsförmiddans sysselsättning. Nu ska jag slita upp Jens från middagsvilan och bege oss till stockbäcken, byta några spännband och så skulle jag få en liten service på bilen.. fylla på lite spolarvätska och liknande. Det räcker visst itne bara med att tanka, man måste visst fylla på annat också för att den ska gå framåt :)

Oj, nu ska jag fara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0