ny vecka, nya tag

Då har vi påbörjat ännu en ny vecka, oj vad tiden går fort. Har jobbat hela helgen, men fredagkväll åt vi middag sen for vi förbi Niklas och Linnea som var hos Dick och Ilone i Öjebyn så där blev vi en liten stund innan de var dags att bege sig hem och gå till sängs. Blev väckt av Jens på lördagmorgon strax efter 6 och då konstaterade han att jag inte skulle få några blommor på alla hjärtans-dag eftersom han skulle upp till vougga. Ja hur som helst, somnade om och vaknade av väckaren en stund senare för då var de dags att kliva upp och fara på jobbet i 12 timmar. Blev hämtad av Josse som var hemma ihelgen, erik och jompa. En kort men trevlig kväll, kul att träffa Josse var det iallafall. Så de var min alla hjärtansdag :) Igårkväll efter ja slutat jobba for jag hem och möttes av Jens och Jenny som låg i min soffa och hade köpt chips och dip. Så det blev de igår till beck.

Nu idag har jag hunnit på dollarstore ännu en gång efter jobbet, köpte nå skurmedel som kan tänkas behöva om man ska skura. Så de ska jag faktiskt göra nu, för nu har jag inte de att skylla på iaf. Känner dock att huvudvärk börjar smyga sig på.. kanske två alvedon och ett glas vatten i förebyggande syfte. Nä, nu ska jag ta tag i mitt hem!

Kommentarer
Postat av: Lea

vad för något?

2009-02-17 @ 12:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0