packat och klart

Dåså, då var allt klart. Sakerna packade, skotern lastad, och maten handlad. Då väntar vi bara på fredag och att klockan ska bli så dags att vi kan fara :)

Nu anländer lönen om bara en liten stund, den hann då inte ens landa så var dom bortblåsta. Ja ja.. det är väl så det är här i livet.

Kanske en dusch innan gåläggdags så jag slipper det imornbitti, vanligtvis brukar jag inte vara sugen på livet när väckarn ringer kvart över 6 så varför jag skulle vara de imorn vet jag inte, så de är dumt att utsätta sig för att behöva kliva upp ännu tidigare då.

Nu ska jag sätta mig i soffan och vara lite trevlig med jenny innan hon far hem, och sen ska jag duscha och krypa ner med Jens :)

trevlig helg på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0