tjugo grader

burrrr! va kallt det är ute, mätaren visare här i stan på 20,4 grader. Inte är de så man frivilligt går ut. Fast ut ska jag idag,jag och Johanna ska nämligen bege oss till lule, inte för att göra något speciellt utan bara för att se något annat och umgås lite. Linnea blev tvungen svika oss och de va ju synd! Ja ja de kommer fler turer.
Igårkväll blev inte många knop gjorda, jag rensade lite i alla papper jag hade huller om buller i en låda. Så nu är det ordning och reda på mina "viktiga" papper såsom räkningar och dylikt. Jag såg andra avenyn och vi tog en kvällsfika och sen gick vi faktiskt och la oss. Slog nog igen dom blå kring halv 11 igårkväll så imorse strax före halv 9 vaknade jag pigg och alert. Oj vad det är härligt vakna och känna att man faktiskt är aningen utvilad. Nu sitter jag med en kaffekopp ooch ska bara dricka upp den och hoppa i duschen och göra mig klar. Ser ut att bli en fin dag idag trots kylan. Vad det är roligt att se solen!!

Nä, duschen var det!

None


Kommentarer
Postat av: jennan

justa nu slog det mig, jar har inte sett andra avenyn på 3 veckor!!!! Nu har ja nått att göra;) *hihi

2009-02-21 @ 21:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0