karensdag

Efter en avslutad jobbarhelg så börjar inte veckans speciellt bra, nämligen med en karensdag. Vaknade imorse med världens dunka dunka i skallen och ont i kroppen, gjorde ont från topp till tå. Kände det redan igårkväll och bättre hade det inte blivit imorse. Så det fick bli en karensdag.. men nu när jag har piggat på mig lite efter några timmar under täcket och alvedon så sitter jag mest och räknar hundralappar jag förlorar för varje timme som går.. jaja, inget att göra åt är man sjuk så är man. Tog nyss nästa dos alvedon och satte mig vid datorn.. har precis laddat ner det senaste one tree hill som jag tänkte se. Sen ska jag väl vänta på att Jens ska sluta och komma på vad vi ska äta till middag för jag har då inte en aning vad jag är sugen på.
Nåväl, helgen som var har varit väldigt lugn, fredag blev de lite bowling och jag lyckades med tre X i rad, inte illa! I övrigt gick det väl sådär. Lördag efter jobbet for vi till Niklas och Linnea där det visst blev en del whiskey och öl för grabbarna medan jag och Linnea åt karra. Det funkade lika bra för oss som jobbade. Hem gick jag och själv sov jag, är inte så uppskattat att bli väckt mitt i natten när man ska upp och jobba. Igårkväll for vi till Djupviken och åt palt efter jag slutat jobba, tog även en lunch med oss till nästa helg. Stekt palt ute är ju ingen dum sak!

Nä, nu har avsnittet visst trillat ner i datorn så nu ska jag se det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0