30 juni

Ihelgen eller rättare sagt imorn.. (idag) ska vi fara och campa med Julia och Niklas i Trollforsen tror jag de hette. Fiska och må gott. En sak vet jag då, de är att det kommer gå i nykterhetens tecken. Efter en lång pdolhelg blir man ganska mättad på allt vad partajj heter. Så för min del lär de blir många lugna och nyktra helger framöver, de är en sak som är säker. Min plan är att satsa på att jobba häcken av mig här framöver och tjäna ihop kanske någon extra slant som jag kan lägga i spargrisen till framtiden. Men det är klart, förutsett att det finns nå jobb.. men det tror och hoppas jag! Ska inte vara den som ska klaga på just den fronten, för är det nå jag har haft tur med så är det då att ha ordentligt med jobb varje månad, så de är jag glad för :)

Igårkväll fick jag ett il och fick för mig att vi skulle flytta till hus, hitta nått i öjebyn (näst intill värsta stället på jorden om du frågar mig) och sen hitta jag ett i bersika.. där jag iofs skulle kunna tänka mig bo. Men sicken tur att Jens är förnuftig och fick mig ganska snart på andra tankar. Helt enkelt, verkligen inte än! Min tanke med mitt liv är att jag inte ska vara vikarie åt Piteå kommun resten av mitt liv, och de var typ det enda han behövde säga för att jag rätt fort skulle komma på varför inte nu. Så var de med det, vilken tur för mig att man inte kan typ klicka på musen på ett hus på hemnet.se så har man köpt det. För mest troligt hade jag gjort de igår, och ångrat mig nu.

Nä, nu ska jag dricka lite vatten så rethostan kanske lugnar ner sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0