skinande rent!

Annat kan man då inte påstå att min eller Jens bil är, fär idag har vi putsat och tvättat bägge bilarna in och utvändigt. Min var kanske inte i fullt lika stort behov men den fick sig en genomgång den också. Genast blev dom värda typ 5000kr mer enligt ögonen iallfall!

Egentligen har vi inte hunnit så mycket mer idag, sov halva dagen, hämtat grillen och premiärgrillat på balkongen.. de är väl ungefär hur våran dag har sett ut. Planen var att en promenad skulle finnas med på schemat, men de fanns de inte tid för, tyvärr. Så de får bli imorgon i Trolltjärn istället. För dit ska vi nämligen fara imorn för en natt, tanken är att vi ska komma hem på onsdag. Kan vara skönt att hinna vara hemma nångång också för senaste tiden har vi mest varit på vift tycker jag, har inte blivit särksilt många nätter hemma i våran egen säng.
Till helgen blir jag solokvist hemma, för Jens ska till stugan med Per över helgen, fast de är ju som passande eftersom jag ändå bara ska befinna mig på jobbet under nätterna och sova på dagarna. Slipper Jens gå och titta på klockan och tycka att tiden går sakta innan han får gå och väcka mig.. och jag får sova i lugn och ro. För nämligen på söndagmorgon klockan 08.00 går jag på ledigt tills tisdag veckan därpå.. vad blir de, 9-10 dagar. De ska bli härligt!!

- de är molande och återkommande, mycket märkligt..

Kommentarer
Postat av: Malla

tack så mkt! jag vart riktigt nöjd (Leon däremot är inte lika förtjust :P)!

Snygg blogg!

2009-07-14 @ 09:01:56
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jo, jag var butikschef på vero moda. Men det var verkligen inget för mig... Hade aldrig jobbat i butik innan och så ville hon att jag skulle bli butikschef direkt. Så det blev lite väl mycket att börja med. Nu är jag helt avskräckt från butiksjobb ;-) Näe, men allvarlig, ett jobb är ett jobb, men man kan ju alltid försöka hitta sig ett roligt jobb som man trivs med, om man lika gärna ska gå dit varje dag i ett x antal år framöver.

Allt blir så mycket bättre och roligare då :-)



Men söker du jobb under tiden som går?

Förstår dock att du är bekväm. Det var jag när jag jobbade som telefonist på taxi. Men till slut insåg jag att chanserna flyger inte på mig. Så jag sa upp mig och började som sagt på VM. Sen blev det ju som sagt inte som jag hade tänkt mig, men hellre det, faktiskt.



Ja, jag med mina romaner.. ;-)

Ska du/ni hitta på något roligt under sommaren? Semester eller så? Kramar!

2009-07-14 @ 09:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0