tillbaka

Dåliga tider för att blogga märker jag, längesen de blev uppdaterat men nu ska de bli ändring på de!

För att göra en lålng historia kort, i onsdagskväll kom Jens hem för att gå på semester och detta tyckte jag att vi skulle fira så de blev en onsdagsfest på mörtis och sen en utgång på de och de var kul. Ihelgen har de varit beachparty på havs så de har campats för fulla muggar, en himla rolig helg! De är nå särskilt att stå och dansa i sanden till t.ex Jerry Williams som  de var den här gången. En bra helg kort sagt :)
Jens var "sjuk" i söndags och jag var arg som ett bi, jättesynd om han som jag inte kunde hålla med om. De blev en skön kväll hemma med pizza, en himla massa cola och några avsnitt av Rederiet. På eftermiddagen börja han få tillbaka livsgnistan omän den var liten.. så jag kunde lugna ner mig ;)
Igår tog vi en mest troligt välbehövlig sovmorgon och sen begav vi oss upp till Trolltjärn för att fiska, Jens och Johanna kom och gjorde oss sällskap. Jens (B) drog nog upp för mig världens största abborre, vägde väl kring 1kg. Största jag sett i mitt liv iallfall. Vi gjorde sen upp eld och grilla dom, gott!
Nu idag styrde jag volvan hemåt för att jobba, så nu har jag kommit hem och tänkte att jag skulle ta mig en filtallrik, en smörgås och sätta mig och se lite rederiet och göra en tidig kväll om de är möjligt. Det är jobb coh tvätt som står på schemat imorn för på torsdag måste jag packa för sthlm! De blir alla tiders tror jag :)

Nu är de fika som gäller!


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Vilket roligt uttryck :-)



Jag har sökt till studie - och yrkesvägledarutbildningen.

Har velat gå den så länge och helt plötsligt känns det som att det är nu eller aldrig. Men men, det ser inte så ljust ut nu som sagt. Men hoppas gör man ju ändå alltid :-)



Vad sysslar du med?

Kramar!

2009-07-08 @ 19:05:27
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0