23 juni

Idag (imorgon.. ) är de ingen vanlig dag, jag och Jens har 11 månader nämligen. Okej.. så speciellt är inte, de är en vanlig dag men de är ändå nå särskilt på nå vis. De har gått fort ett år nästan, fast ändå på nått vis känns de som evigheter. Jaja, då vet ni det, tror jag ska klura ut nå gulligt och skicka ett sms åt han bara för att han helt enkelt är bäst, de har jag nog nämt förr nångång men de tål att påpekas :)

Den här måndagen har jag inte gjort sådär särskilt mycket som jag önskar att jag hade. Tog sovmorgon tills strax efter 11 när faktiskt Tessan ringde och väckte mig, de var kaffedags. Så jag hoppa upp ur sängen och for iväg på mörtis.
Efter de att jag skjutsade Tess på jobbet så tänkte jag att jag skulle få lite dammtorkning och skurning gjort, men serru så blev fallet inte. Jag gjorde i bräjd vä åssit istället! Satt i soffan och såg tv, slog om till datorn.. drack kaffe.. och sen inte så mycket mer.

Idag bokades de husvagnsplats på havsbadet för nästa helg, kan nog bli kul tror jag. Har då haft roligt dom andra två åren de har varit beachparty så varför skulle jag inte ha det iår. Helgen efter det blir de sthlmia.. tror de också kan bli sådär skitroligt. Fick ju även nys om att tessan&jimmy och madde&johan är där den helgen också, så mest troligt blir de mongolisk middag och kanske nån cider/vin på lördagen med dom. Vårat resesällskap Johanna&Jens tror jag inte vet om de än.. men Johanna får väl reda på de när hon läser det här om jag inte hinner säga de före förståss!
Helgen efter det jobbar jag mina två sista nätter före min sjuukt låånga semester på 9 dagar.. och de innebär alltså att vi går in i PDOL-veckan. Herregud vad sommaren är för kort när man tänker på de här viset..

Tillbaka till nuet, pratade med Tessan idag om en onsdagspremiär på 1906 på onsdag och hon skulle minsann tänka över det, de vore fasansfullt kul. Speciellt när jag ska jobba och sova hela helgen lång. Som också innebär att jag träffar Jens typ 1 dag på 1-2 veckor. Fast då fick jag ju veta igår som jag egentligen inte skulle få veta, han råkade visst försäga sig. Han kommer hem onsdag istället för torsdag nästa vecka och de blev jag hemskt glad över. Hans tanke var att han skulle överraska mig med att komma hem onsdagkväll men han gjorde en liten miss men ingen blev då gladare än jag iallfall. Sen har han semester i fyra veckor och jag är nästan den som är gladast över de, får jag ju se han varje dag istället för helgerna bara :)

Nä, otroligt törstig blev jag.. ett vattenglas blir de nu! Jobba färdigt och sen ska jag hem och soova hela dagen lång!


Kommentarer
Postat av: Sara

Du verkar ha det fullspäckat, ser jag :D



Nejdå, och det tog då betydligt längre tid att packa släpet än jag trodde. Omstuvningar, ompackningar.. Ja, du vet!



Ja, vi ska nog kunna klämma in ett besök ;) Jag jobbar heltid och lite till fram till 29 juli, då drar vi söderut. Ska bli så skönt att få koppla av lite! :)



Nu ska jag dra igång här, vi hörs!



Kramis

2009-06-23 @ 10:31:08
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: saraisaksson

ja verkligen, de får vi hoppas på! :) ska ni ha husvagn på havsbadet 3-4 juli?

2009-06-23 @ 14:13:27
Postat av: sara isaksson

men klockers! ;) ja vi har väl spånat i dom tankarna, johanna funderade ju om att ha sitt kalas lördagen men jag vet inte hur hon har tänkt riktigt nu =) men party blir de säkert :P

2009-06-23 @ 17:55:39
Postat av: Linda

jo, vi hade en bra och lugn midsommar, själva då ?=)



det står ganska stilla med allt.. budgivningen börjar då inte nå i veckan, det var nåt på besiktningen som säljarna ville kolla upp mer, vilket i sig är bra, men hallå, jag vill ju buda ;)



imorgon är det husvisning här, även på fredag för en karl som kommer upp från sthlm, spännande, hoppas någon av dem är intresserade!! :)

2009-06-24 @ 08:35:14
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Sara

Oh yes, idag är sista dagen vi har tillgång till garaget innan den 30 juni. Imorgon kommer de nya ägarna till Balladgränd att börja flytta in sina grejor i vårt garage. Den 1 juli, om en vecka, blir det deras!



Vi drar nog en repa ner till södra Sverige, Gotland är tanken. Får se hur det blir. Ska i alla fall åka till Östersund och hälsa på våra kompisar där!



Haha, jag funderade först vad tusan du gjorde uppe halv fyra, men då förstår jag! :D



Kramis till dig

2009-06-24 @ 12:25:45
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Vad kul :-)



Jag mailar lösenord om några dagar!

Ha en skön dag i värmen :)

Kramar!

2009-06-25 @ 16:22:57
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0