25årsmiddag, student, och trött trött trött!

Vad stressiga dom senaste dagarna har varit.

I onsdagseftermiddag när jag egentligen skulle vila som inte gick så for jag förbi på mörtis och hälsade på Linda. De var inte igår, så de var kul. Prata lite gammalt från de vi gick högstadiet, och sådär. Måste börja hända oftare faktiskt!
När jag väl jobbat klart torsdagmorgon snörde jag mig i sängen rätt omgående och klev upp vid halv 4, för då var de bara ge gärnet och göra sig klar. Skulle till Rosvik och hämta upp Jens och sen skulle vi infinna oss på backen för 25årsmiddag för Jimmy som är hemma i några dagar. Fick avrunda rätt tidigt för min del eftersom jag skulle och jobba igen.
Imorse när jag kom hem gick jag och la mig direkt, hade svårt att somna och rätt fort skulle jag upp igen, fick väl sova en sisådär 2 timmar. För då var de dags att fara och gratta Jenny när hon sprang ut, och sen såklart till backen och äta och gratta hon ännu mer.
När vi kom hem var jag så trött så de finns då knappt, de blev en taktikvila i ett par timmar. Är i princip lika trött än men jag får gott hålla mig vaken några timmar till tills jag får gå och lägga mig. Är ingen höjdare att vaka två nätter och bara sova två timmar sista dagen, de har jag då lärt mig. Men allt går ju!

Nu ska jag se om de finns nå gott i kylen, typ en iskall coca cola hade ju varit guld men de vet jag med säkerhet att de inte finns...
Johanna och Jens skulle nog mest troligt dyka förbi här sen!

Imorgon har jag en lunch inbokad med Josse faktiskt och sen ska vi göra nå kul har Johanna bestämt så vi får väl lov att göra det då :)

Trevlig helg på er och såklart ett stort grattis till Jenny som tagit studenten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0