8 juni

Ja tänka sig, vi är snart i mitten på juni. Om lite drygt en månad har jag min lilla semester på hela 8 dagar och de ska bli kanonskönt så den ser jag framemot. Är däremot under pdol-veckan så om de blir så mycke vila tvivlar jag på men bara de att vara ledig sammanhängande är ju en fröjd.
Nu har jag bara 5 timma kvar att jobba för den här helgen, så då är jag ledig tills på onsdagkväll då de är dags igen. Jag hoppas och tror att den här veckan kommer gå av bara farten. Jag längtar redan tills Jens kommer hem på torsdag och han har inte ens farit än.
Undra hur sugen jag kommer att vara på att stiga upp imorn kring 12 tiden, jag sku tro hemskt lite. Idag när väckaren ringde vid 16 så trodde jag inte de var sant, kändes som att jag nyss somnat.. men så var inte fallet. Vaknade dessutom med huvudvärk, men den har då peppar peppar gett sig.

Snart är det midsommar, undra vad man då skulle ha hittat på. Jag är ju faktiskt ledig, eller jag går av midsommarafton på morgonen så bättre kunde de ju inte blivit.

Slog mig precis att jag har ju verkligen något att fördriva tiden med iveckan när jag inte har något att göra. Har ju nämligen ladda ner säsong 3 av rederiet på datorn så det ska jag minsann sätta mig och se när de passar.

Nä, nu ska jag arbeta.

Tror jag får stopp i öronen av allt valler!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har en liten pojke äntligen anlänt för per och emma! =)

2009-06-08 @ 08:58:36
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

nej. inget namn har jag hört om än. men har heller inte pratat med dom. vill inte ringa såhär tätt inpå, dom har nog med att lära känna det nya tillskottet och deras familjer är prio ett, så jag tänkte vänta ett par dagar med att höra av mig till dom så dom får landa lite =)

2009-06-08 @ 19:34:48
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0