en ledig vecka!

idag är det 1 juni och idag börjar sommaren!

Är ju som sagt ledig hela veckan, så idag har jag tagit mig en sovmorgon och nu ska jag nog ta mig en prommis till västergatan ich se över blommorna, om dom är nå törstiga. Sen ska jag nog ta mig vidare till nygatan och hämta min cykel hos madde. Funderar starkt om jag skulle ha gjort nå bak eller nå mat med massooor med ägg i. Vi har väl en sisådär 35 ägg som måste ätas upp. Vi får se vad de blir av den saken. Nu ska jag göra mig iordning och börja röra på mig.




Okej de blev inte riktigt som jag hade tänkt mig..
Pratade bort säkert en timma med Johanna i telefon och efter de tog jag en sväng på Coop för att handla lite som fattades till middagen. Blev pasta carbonara idag, och de är ju som alltid gott!  Blev inget bak, eller cykelhämtning eller vattning. Hade tänkt ta de ikväll istället. Har ju som för mig att de är bättre vattna blommorna på kvällen också för då blir inte jorden så hård.
Borde verkligen ta tag i köket, för de ser ut som ett kaos efter min matlagning. Så de är nog nästa sak jag ska göra.

Kom och tänka på en sak nyss.. Jens mamma ringde precis och ville höra vad jag tyckte om Jennys studentpresent. Då kom jag som att tänka på, tänk för 3 år sen.. då var de nära nu alltså! Vilken känsla de var alltså.. skolan var äntligen slut! Kostsamt var det också.. men destu härligare! Det känns verkligen avlägset med strömbacka men de är ändå "bara" tre år sen.

Nä, nu ska jag städa upp i köket och eventuellt duscha och byta om. Nödvändigtvis var jag ju tvungen hälla ut halva kaffemuggen över mig. Har ju dessutom bekymmer med mitt hår som fortfarande är rosa/lila, kanske inte fullt så läckert.. märker ju också att de är destu svårare att få bort de än de var att få dit de. Jaja, Julia skulle höra av sig efter hon hade ätit så får vi se om vi kan tänkas hitta på bågot :)

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej idag är sista chansen i min fina tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0