härliga tider!

Gud vad de är härligt att vara ledig och kunna njuta av sommaren och värmen på det här viset, idag tog jag och Tessan tag i solningen. Närmare bestämt på havsbadeet och så har jag även tagit årets första dopp för iår! Färg har jag fått, sen att den är röd istället för brun. Men jag är då inte vit iallfall! Vädret för morgondagen ser lovande ut, så stranden är bokad även imorn. toppen!

Nu däremot ska jag verkligen försöka ta mig isäng, funderar att se ett avsnitt av rederiet och sen gå till sängs. Hade nämligen väääldigt stora sömnproblem inatt. 05.13 tittade jag på klockan sista gången, så efter de nångång somna jag väl in och konstigt nog var jag inte särskilt trött när väckarn ringde strax efter 9, de hör inte till vanligheten.. särskilt inte om man somnar strax efter 5tiden på morgonen.

Jo förresten, igårkväll fick jag ju besök av Sofia. Vi gick på Nodo och drack en Lyx Cappucino, och så for vi ut en sväng i hennes nya röda pärla för att slutligen stanna i bersika hos Anneli där vi blev bjuden på kaffe och fika. Därifrån tog vi oss strax före 2 tiden inatt. Väldigt trevligt :)

Nä, nu ska jag se rederiet och sen förhoppningsvis sova inatt!! För en dag på stranden imorn blir det och sen imornkväll kommer ju världens bästa Jens hem för att ha semester i fyra veckor, de är allt bra härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0