nykterhets och körkortskontroll

Idag har jag äntligen(!) fått visa mitt körkort! Är ju som sagt på Djupviken och tvättar och så for mamma på jobbet och ringde en stund efter hon farit och sa att polisen stod och hade kontroll och fjantig som jag var så var jag bara tvuuungen fara och köra förbi dom. Och såklart stoppa dom mig ju, fick både visa körkort och blåsa, polisen sa att de såg hemskt bra ut och önska mig en fortsatt bra dag. En lite trevligare variant.
Nu sitter jag egentligen fånigt nog helnöjd och väntar på att tvätten ska torka, är nog inte så långt bort skulle jag tro. Efter jag har plocka ihop tvätten ska jag nog fara förbi på mörtis en sväng, sen ska jag hem och städa. Visar mig helst inte i civilieserade trakter idag kan jag lova.. ser ut som ett äckel i rätt stora mjukisbyxor och en inte allt för formsydd t-shirt och mest troligt världens flottigaste och skitigaste hår. Så de enda min look passar för idag är att städa!

Nä, nu ska jag gå ut till tvätten och hoppas på de bästa.. att den har torkat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0